دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,نمونه فصل دوم پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق, نمونه پیشینه پژوهش, نمونه فصل دوم پایان نامه, دانلود فصل دوم پایان نامه, پیشینه تحقیق در پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,نمونه فصل دوم پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق, نمونه پیشینه پژوهش, نمونه فصل دوم پایان نامه, دانلود فصل دوم پایان نامه, پیشینه تحقیق در پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,پیشینه پژوهش, نمونه پیشینه پژوهش,نمونه پیینه تحقیق, نمونه فصل دوم پایان نامه,
پیشینه تحقیق ایران داک,یک نمونه پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,سایت پیشینه پایان نامه,دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت,فصل دوم پایان نامه شامل چیست,نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه,محتوای فصل دوم پایان نامه,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری,فصل سوم پایان نامه,نمونه پروپوزال,دانلود پروپوزال آماده

کلمات کلیدی

فروشگاه الماس

مبانی نظری و پیشینه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی رفتاری

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سیستم های مغزی رفتاری

مبانی نظری و پیشینه با موضوع الگوهای ارتباطی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه در باره ی کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه در باره ی تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تن انگاره

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تن انگاره
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تن انگاره

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تن انگاره

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مفاهیم تن انگاره

تعاریف تن انگاره

1. تعریف لغوی تن انگاره: ازدو واژه تن بمعنای بدن وانگاره به معنای تصور یا انگاشتن تشکیل شده، پس تن انگاره یعنی تصوربدن یا تصویر بدن.

2. تعریف مفهومی: تن انگاره یا تصویر بدن بعدی مهم ازخود پنداره افراداست. تصوراز بدن پدیده‌ی پیچیده‌ای است که در دهه‌‌های اخیر مورد توجه اندیشمندان از حوزه‌‌های گوناگون قرار گرفته اما تعریف واحدی برای آن ارائه نشده است.تن انگاره، بازنمایی درونی ظاهر بیرونی فرد است (کش 2004). وتصویری ذهنی است که در بر گیرنده عقاید، احساسات آگاهانه وغیر آگاهانه در موردبدن است (امیدی، غفرانی پوروحسینی 2006)، تصویرذهنی، تصویری روانی است که فرداز ظاهرفیزیکی خود دارد (گرومل[1]وهمکاران 2000)ونیز احساسی است که فردنسبت به تک تک وکل اعضای بدنش دارد، تصور ازبدن یک پدیده چند بعدی است وشامل ابعاد شناختی یعنی تفکرفرد درموردبدن خود، ادراکی شامل لمس وبینایی وعاطفی یا احساس فرد درمورد خود، است (گروسی، نعمت الهی ورفسنجانی1392). تن انگاره غالباً بصورت درجاتی ازرضایت از ظاهر فیزیکی تعریف می‌شود، در واقع احساسات منفی ومثبتی است که فرددرباره شکل واندازه بدن خود دارد، تصویر ذهنی منفی از خودمی‌تواند به نارضایتی از بدن واحساس جذاب نبودن ودر نهایت مشغولیت فکری نسبت به وضعیت ظاهری قسمتی از بدن، منجر به اختلال عملکرد شود (کیوان آرا، حقیقیان وکاوه زاده1391). رضایت از تن انگاره می‌تواند شامل، ارزیابی از وضع ظاهری[2]، بمعنی ارزیابی کلی فرددرمورداحساس جذابیت فیزیکی ورضایتمندی فرد از ظاهرش، گرایش به ظاهر[3]، به این معنی که فرداز نظرروانشناختی چقدر بر روی ظاهرش سرمایه گذاری کرده ودر برگیرنده‌ی فراوانی رفتار فرد با هدف حفظ یا بهبود ظاهربیرونی می‌باشد، رضایت از قسمت‌های مختلف بدن[4]، به معنی رضایتمندی فردازنواحی خاص بدن مانند صورت، موها، تنه، ماهیچه هاو... ، مشغولیت فکری با اضافه وزن[5]، به معنی نگرانی فرددرمورد چاقی، مراقبت ونگرانی در مورد اضافه وزن، رژیم گرفتن ومحدود کردن غذا می‌باشد (دهقانی وهمکاران1390).

2-2-7-2- تاریخچه تن انگاره

عده‌ای شکل گیری تصویر ذهنی فرداز بدن خویش را ذاتی وغریزی می‌دانند دراین دیدگاه بر نقش جنسیت تأکید می‌کنند. تا پیش از نیمه دوم دهه 1980 اغلب جامعه شناسان چه در جامعه شناسی پزشکی وچه درکتاب‌های عمومی بدن را مورد توجه قرار نمی‌دادند، بلکه به جوانب خارجی بدن توجه داشتند وکنش‌گران را با هویت‌های، فارغ از بدن مورد مطالعه، قرار می‌دادندوبدن موضوعی برای شناخت بحساب نمی‌آمد. مطالعه وبررسی درباره بدن پس از دهه 1980 بعلت رشد فرهنگ مصرفی، عوامل جمعیت شناختی، حرکت جوامع بسوی مدرنیته و پیدایش تکنولوژی‌های جدید سیر شتابنده‌ای یافته است.

مفاهیم نظریه پردازی شده پیرامون بدن ونگرش به آن در چهارحوزه انسان شناختی، جامعه شناختی، نظریه‌‌های فرهنگی ورهیافت فمنیستی قرار داده می‌شوند.


[1]Gromel

[2]Appearance Evaluation

[3]Appearance Orientaion

[4]Bodyareas Satisfaction

[5]Overweight preoccu pation


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی