دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,نمونه فصل دوم پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق, نمونه پیشینه پژوهش, نمونه فصل دوم پایان نامه, دانلود فصل دوم پایان نامه, پیشینه تحقیق در پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,نمونه فصل دوم پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق, نمونه پیشینه پژوهش, نمونه فصل دوم پایان نامه, دانلود فصل دوم پایان نامه, پیشینه تحقیق در پایان نامه

دهه شصت, دانلود پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه,پیشینه پژوهش, نمونه پیشینه پژوهش,نمونه پیینه تحقیق, نمونه فصل دوم پایان نامه,
پیشینه تحقیق ایران داک,یک نمونه پیشینه تحقیق,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه,نمونه پیشینه تحقیق در پروپوزال,سایت پیشینه پایان نامه,دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت,فصل دوم پایان نامه شامل چیست,نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه,محتوای فصل دوم پایان نامه,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری,فصل سوم پایان نامه,نمونه پروپوزال,دانلود پروپوزال آماده

کلمات کلیدی

فروشگاه الماس

مبانی نظری و پیشینه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع سیستم های مغزی رفتاری

مبانی نظری و پیشینه با موضوع سیستم های مغزی رفتاری

مبانی نظری و پیشینه با موضوع الگوهای ارتباطی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در بار ه ی نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه در باره ی کیفیت خدمات الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه در باره ی تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی استراتژی رقابتی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه در باره ی عملکرد مالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تصویر بدنی

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ب.ظ
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تصویر بدنی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 60 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تصویر بدنی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع تصویر بدنی

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تصور بدنی:

یکی دیگر از روش های که از سوی افراد جامعه برای انجام جراحی زیبایی صورت میگیرد و باعث اضطراب در افراد می شود تغییر در تصویر بدنی می باشد که در صورت عدم تغییر در آن منجر به اضطراب شدید، اجتناب از رویارویی با افراد از دست دادن اُمید می شود. اُمید به اختیار خود انسان است و از آنجا ناشی می شود که تصمیم بگیرد که هیچ گاه خود را کمتر از از موجودی بی همتا و مهم نپندارد. بدن انسان نخستین بخش شخصیت اوست که در تعاملات اجتماعی قابل مشاهده است و از این نظر با بخش های دیگر شخصیت متفاوت است زیرا به راحتی و تنها از راه مشاهده می تواند با سایر افراد مقایسه شود بنابراین شکل ظاهری بدن در تعاملات اجتماعی اهمیت زیادی دارد. دامنه تصویر بدنی و نگرانی از آن تا به آنجا گسترش یافته است که مشغلۀ ذهنی بسیاری از افراد، بخصوص جوانان گردیده و روزانه زمان و هزینه زیادی صرف تفکر و تغییرات ظاهری در بدن می شود (گرین، پریجارد[1]؛ 2003). این امر به گونه ای است که این افراد ساعت ها در مورد تصویر بدنی خود فکر می کنند و با تغییر در آرایش و پوشیدن لباسهای متنوع و قرار گرفتن در وضعیت های خاص سعی در پوشاندن نقائص ظاهری خود دارند که بیشتر زائیده تصور ذهنی آنان از بدنشان است (اسکلافانی[2]، 2003). رضایت از تصویر بدنی در بین جوانان، مستلزم رضایت از پنج عامل بدنی می باشد:1.تناسب اندام 2.زیبایی ظاهر3 .سلامت بدنی 4.پاکیزگی بهداشت و زیبایی پوست ومو 5.توانایی کنترل وزن (مارش[3]، 2004) و نارضایتی از این تصویر بدنی پیامدهایی چون اضطراب، افسردگی، انزوای اجتماعی، اختلالات روانی، تضعیف خودپنداره و عزت نفس را در پی خواهد داشت (برونل[4]، 1991) . از نظر الکساندر مات و لامسون [5](2004)، تصویربدنی به عنوان یک ساختار چند بُعدی قابل تغییر است. مطالعات گسترده در چند سال اخیر روی تصویر بدنی این توافق را در بین عده زیادی از محققان به وجود آورده که تصویر بدنی مسأله ای چند بعدی بوده و در بر گیرنده مؤلفه های ادراکی، نگرشی و رفتاری است.

تصویر بدنی بیانگر نگرش فرد از خود همراه با احساسات وافکاری است که می توانند تغییر دهنده رفتار او در شرایط گوناگون ودر جهات مثبت یا منفی باشد. این تصویر ذهنی می تواند تحت تأثیر عواملی چون رشد جسمانی، تعاملات فرد با محیط اجتماعی، سوانح، آسیب جراحات بدنی قرار گیرد و نگرانی از تصویر بدنی را در فرد ایجاد کند (سوگار[6]، 2000).

ظاهر یکی از بخش های مهم خودپنداره و از این رو تصویر بدنی است. مدیریت ظاهر نه فقط شامل تفکر دربارۀ چگونگی قیافۀ شخصی، بلکه شامل فعالیت هایی برای نمایش قیافه نیز می شود. کیسر[7](1997)، معتقد است هر نوع تفکر و فعالیتی که به خریداری و پوشیدن لباس و نیز فرایند های تغییر بدن، مانند رژیم غذایی، جراحی منجر شود به عنوان بخش های مدیریت ظاهر در نظر گرفته می شود. رود و لنون (1994) اعتقاد دارند که رفتارهای مرتبط با مدیریت ظاهر شامل رژیم غذایی، ورزش پرورش اندام، جراحی، استفاده از وسایل آرایشی و زیبایی و انتخاب لباس هایی برای بالا بردن ظاهر فردی می باشند.

از نظر سندز[8](2001)، تصویر بدنی بر اساس یک ساختار چند وجهی مفهوم سازی می شود در واقع تصویر بدنی مفهوم پیچیده ای است که در بردارنده عوامل بیولوژیکی روانشناسی درونی و عوامل اجتماعی خارجی است. نتایج پژوهش های چند دهۀ گذشته نشان می دهد که عده زیادی از افراد جامعه به خصوص جمعیت مونث در پی تغییر در تصویر بدنی خود هستند (مکابی و ریکاردلی[9]، 2001).


[1].Green&Prithard

[2].Sclafani

[3].Marsh

[4].Bronell

[5].Alexander Mott & Lumsden

[6].Sugar

[7].Kaiser

[8].Sands

[9]. Mccabe & Riccardelli


  • دانلود مبانی نظری بازنمایی تفاوت های جنسیتی در سینما
  • دانلود مبانی نظری قدرت در نگاه مارکسیسم، نخبه گرایان و…
  • دانلود تحقیق بررسی و مقایسه رشد صنعت در کشورهای گوناگون
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهمیت مالیات
  • دانلود پژوهش خواص سوپرآلیاژها و مقاومت آنها در برابر خوردگی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی چیست
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت
  • دانلود پژوهش ذوب و تصفیه فولاد
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس
  • نقد و بررسی آثار معماری جیمز استرلینگ
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد
  • نقاشی دیواری دو امام زاده در استان گیلان شهر لاهیجان
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد به مواد مخدر
  • تکنولوژی اجراء در سد خاکی با هسته رسی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش استنادها درایران وجهان
  • چرا و چگونه میکرو RNA ها را بررسی می کنند ؟ MicroRNA: Why Study It and How
  • ادبیات و پیشینه تحقیق بازار سرمایه
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق در اسلام
  • دانلود مقاله حشرات، قارچ، میکروارگانیسم ها
  • ادبیات و پیشینه تحقیق افسردگی
  • دانلود مقاله اختلالات متابولیکی در گاوهای شیری
  • ادبیات و پیشینه تحقیق اختیارات سرمایه گذاری
  • دانلود مقاله خوراک تغذیه در گاو
  • ادبیات و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای
  • دانلود مقاله خوراک حیوانات اهلی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی و ادراک خداوند (فصل دوم)
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف پیشرفت تحصیلی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان (فصل دوم)
  • دانلود مبانی و پیشینه نظری هویت و نحوه شکل گیری آن (فصل دوم پایان نامه)
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری رابطه فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلزدگی زوجین در زندگی زناشویی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه کاری کارکنان(فصل دوم روانشناسی)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های هویتی(فصل دوم روانشناسی)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک زندگی مادران باردار(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ویژگی های شخصیتی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های مدیریت(فصل دوم روانشناسی)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک بینایی و شنوایی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی و سلامت(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های هویت فردی و پیشرفت تحصیلی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت عمومی و تعارض کار با خانواده(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه و ابعاد حافظه(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های عشق ورزی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه یادگیری بالینی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه های انگیزه پیشرفت(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خلاقیت(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال ADHD یا بیش فعالی و نقص توجه(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و افکار خودکشی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد سرشت و منش در شخصیت (فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خانواده و شیوه های فرزندپروری(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش امیدواری و امید به زندگی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سوگیری توجه(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتیاد و مصرف مواد(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش روان درمانی حمایتی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های عملکرد تحصیلی و پیشرفت(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های خلاقیت(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارهای خودکنترلی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداری و خویشتن داری(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبرد های فراشناخت(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت عمومی فردی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد تربیت معنوی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های رسانه ها(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های رسانه ها(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ماهواره و نهاد خانواده(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای فراشناخت(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل محتوا(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس تحصیلی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش احساس تنهایی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم فرسودگی وحمایت شغلی (فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش لکنت زبان(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات مراکز آموزشی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد هوش هیجانی(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات یادگیری(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات تغذیه و خوردن(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پیمان شکنی زناشویی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور از خود یا خودپنداره(فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد کیفیت زندگی(فصل دوم پایان نامه)
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگیهای یادگیری خودتنظیمی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان بیش فعالی(ADHD) یا نوروفیدبک (فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش جهت گیری مذهبی(فصل دوم)
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت روانی (فصل دوم پایان نامه)
  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم)
  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی رفتار شهروندی سازمانی (فصل 2)
  • نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی